ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 17 سال و 1 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

معذرت خواهی از پسمل خودم.

1390/6/15 13:39
نویسنده : مامی جون
280 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان خیلی وقته نیومدم وبت رو آپ کنم از این موضوع معذرت میخوام.

خوب خبرای جدید اینکه ماشالله شما یخورده تپل مپل شدی خدارو شکر. و موهات هم دراومده خیلی ناز شدی.

animated gifs of babies - baby on seasaw

و مامان هم تازگی ها داره میره کلاس گرافیک.خیلی خوشحالم چون بالاخره اون چیزی رو که دوست داشتم پیداش کردم و هدفم مشخص شده.

Orkut Scraps - Spongebob

امیدوارم همه روزات کنار من و بابایی خوش باشه. بازم بعدا میام برات مینویسم از خاطره های قشنگت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهارک
6 شهریور 90 14:47
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ.. خوشحال ميشم سر بزنيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد..
سودابه
8 شهریور 90 0:16
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
آرش
9 شهریور 90 16:57
سلام ..وب قشنگیه خدا براتون نگه اش داره
سحر
12 شهریور 90 11:39
سلام گلم چه عجب