ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 17 سال و 1 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

خراب کاری اونم چه خراب کاریی مادر. اونم کجا!!!!!!!!!

1390/3/9 22:33
نویسنده : مامی جون
280 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان دیروز که اومدم از مهد بیارمت مستقیم رفتیم خونه خاله مریم دوستم. بعد آخراش بود که میخواستیم بیاییم من داشتم ابروهای خاله مریم رو برمیداشتم که شما هی گفتی مامان میخوام برم دستشویی منم هی گفتم یه خورده صبر کن الان میریم و یخورده دیر بردمت. وای وای وای چشمت روز بد نبینه پسملی میدونی چیکار کردی تا از خونه رسیدیم تو حیاط همون جلوی در خونه تو حیاط پی پی کردی . آخه به خاطر سرماخوردگیت هم اسهال شده بودی . حالا فکرشو بکن تو خونه مردم . وای وای وای  مردم و زنده شدم از خجالت. ولی خاله مریم هی گفت عیبی نداره و باهم دیگه اونجا رو تمیز کردیم. و با کلی شرمندگی برگشتیم خونمون. ولی گذشته از اینا یه خورده هم تقصیر خودم شد که همون سری اول که گفتی نبردمت دبلیو سی. قربونت برم دیگه از این کارای خطرناک خونه مردم نکنی ها. باشه... افرین پسرم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاسان
21 اردیبهشت 90 19:12
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠) به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره http://ehsan418.mihanblog.com
هستی
21 اردیبهشت 90 23:25
عالی بودزنده باشن خداحفظشون کن تبریک میگم منتظرتونم
مامان پاني
22 اردیبهشت 90 13:28
سلام عزيزم.خدا پسمل نازتنو برات نگه داره. خب تقصير خودته ديگه.... دوست داشتي به ما هم سر بزن
فهیمه
22 اردیبهشت 90 14:39
سلام: خدا این کوچولوی ناز رو واسه پدر و مادرش حفظ کنه... *=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*= قصه های شب بخیر کوچولو ... حاوی 40 داستان کودکانه برای کودکان شما... ...Kids Games حاوی بازیهای زیبای کودکانه تقویت هوش نوزادان 6 تا 24 ماهه با Giggles Computer Funtime for منتظر حضور گرم و پرمهرتون هستم در ضمن ما تبادل لینک هم می کنیم هااا! دلتون اروم
مامان سید ابوالفضل
22 اردیبهشت 90 15:09
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' همیشه شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|بروز شدم سر بزنید ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
سحر
24 اردیبهشت 90 10:23
سلام امیدوارم همیشه لبت خندان باشه
مامان مسیح
26 اردیبهشت 90 1:35
سلام ... خاطره زیبای شما رو توی مسابقه انتخاب اسم خوندم...و یکی از رای های من شما بودید... در ضمن من عاشق این اسمم (مهدیار) و با شوشو قرار گذاشتیم اگه بچه بعدیمون پسمل بود اسمش مهدیار باشه...امیدوارم موفق باشین
مامان مسیح
26 اردیبهشت 90 1:40
البته ابوالفضل بسیار زیباست.. من این اسمو دوست دارم...اما چون اسم پسرعموی مسیح ابولفضل هست ....نخواستم تکرارش کنم....اما اینجا به این اسم به خاطر زیباییش رای دادم. راستی پسمل نازی داری هاااا