ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 17 سال و 1 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

مریض شدی اما زودی خوب شدی.

1390/2/18 18:25
نویسنده : مامی جون
303 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامانی فدات شه دیروز حسابی مرثیض شده بودی و بردمت دکتر و خیلی بی حال بودی و خانم دکتر یه آمپول بهت زد که کلی تو راه گریه کردی میدونم عزیزم دردت گرفته بود ولی خوشگل من دیدی زود خوب شد و امروز الحمدالله حالت بهتره. و عصری یه باد کوچولو وزید و شما رفتی در حیاط رو بستی و گفتی میترسم باد منو ببره نمیدونم چرا انقدر از باد میترسی و همه اسباب بازی هاتو داشتی جمع میکردی و ببری اتاق تا یه وقت باد نبرتشون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه
19 اردیبهشت 90 9:17
عزیز من,گل من،تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک قشنگ شدی,گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من,گل من تولدت مبارک
مامان هلیا
19 اردیبهشت 90 12:01
سلام عزیز دل خاله الهی فدات شم مواظب خودت باش که دیگه مرد شدی خیلی وبلاگت زیباست دست مامانی درد نکنه تولدت مبارک