ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 17 سال و 1 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

ابوالفضل اسپایدر من میشود!!

1390/2/15 20:19
نویسنده : مامی جون
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان. خوبی عشق من.از امروز برات بگم واسه ناهارت یه اش خوشمزه درست کردم. و رفتی مهد وقتی از مهد برت گردوندم دیدم ابوالفضل اسپایدر من شده . خاله مهناز رو صورتت با گواش اسپایدر منت کرده بود که خیلی هم حرفه ای نبود معلوم بود همین جوری چند تا خط رو صورتت کشیده و شدی اسپایدر من. عکستو با گوشی گرفتم حالا بعدا برات اینجا میزارم. بعد از مهد با بابایی رفتی حموم و بابا صورتت رو شست و شدی مثل روز اولت خوشگل پسر خودم.الانم ساعت ٨عصره که گرفتی خوابیدی.جیگل منی دیگه عسیسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گل پسر(محمد علی)
16 اردیبهشت 90 23:15
سلام هزار ما شاءالله به آقا ابوالفضل دوست داشتین پیشمون بیاین خوشحال میشیم
نسترن
19 اردیبهشت 90 18:13
تولدت مبارک باشه