ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

موفق نشدن در جدا کردن رختخوابت

1390/10/9 12:15
نویسنده : مامی جون
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجویی

خوبی عسلکم

خوب بزار از چند روز پیش بگم که دو شب پیش خواستم رختخوابت رو از خودمون جدا کنم که بازم موفق نشدم

اومدی دیدی منو بابا بغل هم خوابیدیدم گفتی ا شما دوتا چرا به هم وصلید

منم به خودتون وصل کنید

با این حرفت منو بابایی جفتمون از خنده ترکیدیم

خلاصه جاتو بردم انداختم تو اتاق رفتی تو اتاق ها ولی هی میومدی بیرون و آخرش اومدم دیدم اندازه یه ربعی هست نشستی با ناراحتی تو جات و گفتی مامان چشمام بسته نمیشه دارم فکر میکنم

خلاصه بازم اومدی پیش ما خوابیدی دیگه

امشبم که جات بازم پیش ما بود نمیدونم چطوری جدات کنم خیلی سخته

امشبم که بارون اومده بود تو جات.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یسنا
11 دی 90 0:38
مامانی اینکه بارون اومده رو بهش میگن اضطراب جدایی از مادر.یه پیشنهاد.اتاق پارسا جون رو تغییر دکور بده جذابش کن.یه کاغذ دیواری هایی هست که طرح فضا داره ووقتی برق رو خاموش میکنی میدرخشه خیلی جالبه یا اگه هزینش زیاده برچسباش هست.بهشون شب نما میگن امتحان کن شاید جواب بده
مامان امیرناز
30 دی 90 13:00
سلام عزیزم دقیقا منم همین مشکل و داشتم پسرم تقریبا همسن پسر شماست با طرح جایزه فرشته مهربون تونستم جداش کنم خدا حفظش کنه به ما سر بزن اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم خبرم کن
مامان امیرناز
2 بهمن 90 9:29
سلام عزیزم طرحش اینجوریه که بهش گفتم به ازای هر شبی که تو اتاق خودش می خوابه یه ستاره از فرشته مهربون می گیره 5 ستاره که شد جایزه مورد علاقه اشو فرشته مهربون واسش میاره این باعث شد کلی به اتاقش عادت کرد
s&S
6 تیر 91 18:54
سلام به مامي هاي خوف و مهلبون دنيا وبلاگ قشنگي داريد من با اجازتون همه مطلباشو خوندمو برام خيلي جالب بودو خنديدنيخدا مادرايي مثل شما و مادر من از سر همه ما بروبكس كم نكنه