ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

تاسوعا و عاشورا

1390/9/19 21:08
نویسنده : مامی جون
570 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان این چند وقت یادم نبود بیام برات بنویسم چون محرم بود و عاشورا و تاسوعا.

روز تاسوعا صبح بود که چون آقا جون اینا هر سال نهار میدن به دسته و ما زنا تازه رفته بودیم بالا و شما و علیرضا و حسین رفته بودید خیابون گویا بستنی بخرید که یهو حسین اومد بالا گفت زن عمو ابوالفضل افتاده زمین. منم ندونستم چجوری اون پله ها رو تا پاین اومدم و دیدم بغل بابایی هستی و شما رو داد به من و بعدش فهمیدم که بله اقا ابوالضل مارو ماشین زده.

که خدارو شکر و صد هزار مرتبه شکر که بهمون رحم کرد و شما رو دوباره بهم برگردوند. هیچی نشده بود و فقط از دندونت یخورده خون اومده بود.کلی گریه کردی و ارومت کردم.و روز عاشوراهم که با دوقولت وسط دسته از صبح تا اذان دوقول زدی پیش بابایی وسط دسته بودی دایی بهمن کلی ازت عکس انداخت که بعدا عکساتو برات میزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

dp
19 آذر 90 22:21
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
مامان یسنا
19 آذر 90 22:51
سلام.خداروشکر که صحیح وسالمی.بهمون سربزنید خوشحال میشیما.مواظب خودتباش گل پسری.
مامان یسنا
19 آذر 90 22:52
من شمارولینک کردم
علي خوشتيپ
25 آذر 90 10:27
سلام خاله جونم. كد جشنواره من 150 هست .ميشه بهمون راي بديد.البته بايد سه نفر رو انتخاب كنيد.به قسمت جشنواره بريد و شرايط راي دادن رو مطالعه كنيد. راي گيري از 1 دي شروع ميشه ممنووووون
صوفیا
25 آذر 90 14:35
خدا رو شکر امیدوارم ابوالفضل جون همیشه سالم و سرحال باشه
مامان یسنا
27 آذر 90 17:00
مامانی اپ کندیگه
مامان یسنا
28 آذر 90 18:10
منتظر پست جدید شما هستیم.بی صبرانه