ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 17 سال و 1 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

جدا نمیخوابی که نمیخوابی!

1390/4/9 12:43
نویسنده : مامی جون
367 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم Emoticonدیشب خواستم جات رو شب از خودم جدا کنم و تنهایی تو اتاق بخوابی اما بازم موفق نشدم نمیدونم چیکار کنم دیگه اولش جاتو تو اتاق انداختم و خودمون هم بیرون جا انداختیم بعد برات یه چراغ خواب بزرگ روشن کردم که اتاق روشن روشن بود و در هم برات باز گذاشته بودم یه دو دقیقه خوابیدی اما بعدش اومدی کنار رختخواب من و شروع کردی به صحبت کردن با من و کلی داستانایی بی سرو ته میگفتیEmoticon میدونستم داری مامی رو گول میزنی که یواشی اونجا بخوابی و آخرشم دیدم نه شما بیخیال نمیشی و رفتی رختخوابتو خودت برداشتی آوردی و پیش مامی انداختی خوابیدی شیطون.

 

ای خدا من چیکار کنم چجوری باید جدا کرد تورو؟؟؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

فکر کنم باید زودتر این کارو میکردم تا وقتی که چند ماهه بودی نه الان که دیگه آقا شدی.Voskl1.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نازنين
9 تیر 90 16:27
سلام ماشالله پسرتون مانند وبلاگش خوشگله لينكتون كردم در ضمن سخت نگيريد ايشالله به زودي ها خودش ميره تو اتاقش ميخوابه


عزیزم وبلاگتون باز نمیشه چرا؟
اگه ممکنه یه بار دیگه ادرسشو بزارید مرسی.

الهام
9 تیر 90 19:50
ای بابا عزیزم خودش بزرگ می شه می ره سر جاش اون وقت هر چی اصرار کنی بگی یه خورده بیا پیش من دیگه نمی یاد فعلا حالشو ببر وقتی که مرد بشه خودش تنها می خوابه عسل خاله
سمانه
9 تیر 90 19:54
وبلاگ قشنگي دارين.بهتون تبريك ميگم به خاطر كوچولوتون.
نسترن
9 تیر 90 21:10
سلام.وای چه وب نازی کلی کیف کردم از خوندن مطالبتون.راستی با اجازه لینکتون میکنم
سروش
10 تیر 90 1:30
سلام آله همچین نی نیه هم نه ها یه کوشولو از مامان بابا های واقعی کم سنو سال تریم
سودابه
11 تیر 90 20:12
من هم نگران این موضوعم . شاید لازمه از حالا اقدام کنم . اگه خانم کوچولو بذاره .
سحر
12 تیر 90 13:24
سلام این پسر جیگر میخواد مامانش دلتنگش نشه مگه بده؟؟؟؟؟؟ ایشالا.. زودتر درست میشه بوس