ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 17 سال و 10 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

وای وای یه خراب کاری دیگه!!!

1390/2/11 18:30
نویسنده : مامی جون
232 بازدید
اشتراک گذاری

وای ابوالفضل چرا این کارارو میکنی. سری اول اینجا نگفتم چیکار کردی مثل اینکه روت زیاد شده ها.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےCute 
smileyحالا به همه میگم تا خجالت Cute 
smileyبکشی و تکرار نکنی.

عصری که داشتم برات پست خواب عصر رو میزاشتم آخراش بودم که شما خوابیده بودی Cute 
smileyو دیدم بلند شدی و اومدی پشت من و بی سرو صدا دوباره رفتی خوابیدی خودمم تعجب کردم Cute 
smileyکه چرا بی سرو صدا. و دوباره رفتی رو راحتی خوابیدی .دلم برات سوختCute 
smiley میخواستم بیام روت پتو بکشم که دیدم یه خورده شلوارت خیسه . تازه دوزاریم افتاد که بلهCool آقا پسر خودشو خیس کرده و اون موقعی هم که اومده پشت سر من میخواسته بگه بریم دستشویی و حال نداشته دوباره رفته خوابیده. منو میگی کفری شده بودمCute 
smiley آخه روی راحتی بچه جیش میکنن.Cute 
smileyزود بلندت کردم و راحتی رو تمیز کردم و بردمت حموم و اوردمت لباساتو تنت کردم . رو تخت وایساده بودی تو اتاق که داشتم لباساتو تنت میکردم یه صدای کوچولویی شنیدم از پشتت. بله آقا ابوالفضل از خودش باد در کرده بود و به خاطر همین خودت فهمیدی و تا بهت گفتم فقط خندیدی و منم که دلم داره قش میرهCute 
smiley اما زیاد بهت رو ندادم که پرو نشیCute 
smiley.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مونا (مامان النا )
11 اردیبهشت 90 18:39
سلام به گل پسر از قیافه ات معلومه خیلی خیلی شیطونی خدا به داد مامانت برسه پسر خوبی باش و مامانت رو اذیت نکن هر چند شما شیطون ها کاری بجز اذیت ما مامانای بیچاره نداریین!!!! ایشالله همیشه سالم باشین و شیطونی کنین
آبجی فهیمه
11 اردیبهشت 90 18:46
سلام: ممنو از اینکه به وبم سر زدی خدا ابوالفضل جون رو برای شما و پدرش حفظ کنه...
سارا
11 اردیبهشت 90 21:44
سلام گل پسر خاله و مامان جونش مامانی حالا یکدفه که اشکال نداره ببخشید قوول می ده
فهیمه
12 اردیبهشت 90 14:15
سلام دوباره: من لینکتون کردم.. دوست داشتید وبمو لینک کنید. بای
مامان ابوالفضل
12 اردیبهشت 90 16:12
پسر نازنینی دارید خدا براتون نگهش داره.به ماهم سر بزنید خوشحال میشم.لینکتون می کنم شما هم لینکمون کنید.
مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 14:10
آخ چه پسر شیطونی خدا حفظش کنه