ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

جای واکسنت هنوز خوب نشده!!

1392/4/17 13:05
نویسنده : مامی جون
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگمقلب

عزیزم از دیروز که واکسن زدی. دستت حسابی درد میکنه به طوری که اصلا نمیتونی تکونش بدیمتفکر

دیشب که میخواستی بخوابی نمیتونستی روی دستت یوری بخوابی بخاطر همین کلافه شده بودی و گریه میکردی تا اینکه من برگردوندمت روی اونیکی دستتخیال باطل

امروز صبح هم که خوب نشده هنوز همون جوری در میکنه نمیدونم تا کی خوب میشه . فقط امیدوارم پسره گلم زود دستش خوب شه. بره از مغازه روبرو برای مامانش خرید کنه. عزیزم.ماچ

یه چی یواشکی بهت بگم عزیزم((((((دیشب ٢ بار جیش کردی تو جات)))))نیشخند

اشکال نداره خوشگلم میدونم مریضی ایجوریه.

والا پسره نازه مامان که جیش نمیکنه.از خود راضی

از دیروز هم صورتت کلی آب رفته لاغر شدهگریه

آخه درست و حسابی چیزی نمیخوری. غذات هم یکی دو قاشقه.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

www.elena91.niniweblog.com
17 تیر 92 13:17
عزیزم سلام مرسی از وبلاگ قشنگت و پسرت ناز تر از اون.خوشحال می شم اگه از وبلاگ منم دیدن کنید و با هم دوست بشیم
علی خوشتیپ
18 تیر 92 0:17
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان علی خوشتیپ
18 تیر 92 0:18
آخی عزیزم اینم قسمتی از مرد شدنته...ایشاالله زودتر خوب بشی
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 9:51
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون