ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

شهر بازی

1392/4/13 9:09
نویسنده : مامی جون
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگل پسرم

عزیم خیلی دوستت دارم تو تنها دلیل برای ادامه زندگیم هستی

ابوالفضل جونم نمیخواستم اینجا از ناراحتیام بگم

ولی میگم تا بزرگ شدی بدونی مامان بخاطر اینکه شما همراه خانواده باشی و زیر سایه پدر مادر. چه سختیایی رو دارم تحمل میکنم

عزیزم این روزا زیاد رابطه ام با باباییت خوب نیست

تقصیر خودشه

خودتم کمو بیش میدونی البته دلیلشو نه ها فقط میدونی بابا بداخلاقه

بزرگ شدی دلیلشو برات میگم

دیروز خیلی دلم از دست بابات گرفته بود گریه کردم

تا شما فهمیدی. ناراحت شدی

بخاطر همین دستتو گرفتم و بردمت شهر بازی تا من یه هوایی بهم بخوره غم هامو فراموش کنم

هم شما یکم بازی کنی

بابات که از این کارا نمیکنه برت داره ببرتت پارک.

عزیزم تا مامان هست غصه هیچی رو نخور

تو پارک چن تا عکس گرفتم بعد سر فرصت برات میزارمشون

بوس پسر نازنینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حامد
14 تیر 92 17:53
سلام خیلی جالب بود عزیز من از وبلاگ تون خوشم اومد شما هم اگه دوشت داشتی به وبلاگ ما سر بزنSarabeshirin.blog