ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیا

حال ناخوش مامانی

1392/6/2 17:06
نویسنده : مامی جون
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من خوبی عزیزم

عزیزم از این چن روز بگم مامانی زیاد حال خوشی نداره چون با بابایی یکم دعوامون شد توام که شاهد همه چی بودی ولی زیاد از خودم نمیگم که باعث ناراحتیت بشه گلم. فقط اینو دارم بهت میگم که برای اینکه تو پیش مامان و بابا بزرگ بشی دارم خیلی فداکاریها برات میکنم که بزگ که بشی بهت میگم امیدوارم بزرگ که شدی همه اینارو درک کنی و توام مامانو تنها نزاری عزیزم.

دوستت دارم پسر قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آینازوآرش
4 شهریور 92 16:36
عزیزم نگران نباش ماشالله بچه ها حالا دسگه خیلی میفهمن و همه چی رو درک میکنن و خوبو بدو تشخیص میدن


آره فدات شم. همین طوره

علی رحیمی
29 شهریور 92 16:05
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری اگر به وبلاگ من آمدی نظر یادت نره